Kundeservice: +47 90 85 98 49 | +47 90 22 95 92

0
Du har ingen varer i handlekurven

0

×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Reklamasjon hos Vinduspesialisten

Reklamasjon hos Vinduspesialisten
Det viktigste for oss er tilfredse kunder

Vårt mål er å levere gode produkter til avtalt leveringstid, billigste pris og med minst mulig feil.... men feil kan skje .. og det skal rettes så raskt som mulig.

Vi svarer på reklamasjoner innen 24 timer. Gjennomsnittlig behandlingstid på en reklamasjon er 3-5 dager.
For å sikre best og raskest behandling av reklamasjoner ber vi deg:

Reklamere via epost : post@vinduspesialisten.no .Vi vil vurdere henvendelsen din så raskt som mulig.
Varer med synlig skade må ikke monteres før vi har behandlet saken.

Skade ved frakt 


 1) Er du hjemme og mottar varene personlig må skaden påføres fraktbrevet. Husk å ta bilde av skaden og send en skriftlig reklamasjon til oss via epostadressen vår. 

Hvis du ikke er hjemme og personlig mottar varene må du sende reklamasjonen til oss med en gang du kommer hjem.

2) Vi vurderer skaden så raskt som mulig ut fra din beskrivelse og foto. Saken kan løses på følgende måter: 
a) Du returnerer varen og vi reparerer skaden, skifter deler eller produserer nytt og sender varen til deg igjen.
b) Vi sender reservedeler til reparasjon og du skifter selv, på den måten kan du raskt komme videre med prosjektet.

Synlig skade på varen
1) Synlig skade reklameres skriftlig via vår mail med engang, og alltid før montering. Monteres produkter med synlig skade, er produktet godkjent og eneste løsning på saken er at vi sender reservedeler.

2) Vi vurderer skaden så raskt som mulig ut fra din beskrivelse og foto. Saken kan løses på følgende måter:
a) Du returnerer varen og vi reparerer skaden, skifter deler eller produserer nytt og sender varen til deg igjen.
b) Vi sender reservedeler til reparasjon og du skifter selv, på den måte kan du raskt komme videre med ditt prosjekt.

Skade som er skjedd etter montering
1) Skriftlig reklamasjon med forklaring og bilder sendes til oss via vår mail med en gang skaden oppdages

2) Vi vurderer skaden så raskt som mulig ut fra din beskrivelse og foto. 

3) Hvis vi leverer en ny vare, etter montering, må du være oppmerksom. på at vi produserer og leverer ny vare uten ekstra kostnader, men vi betaler ikke for kostnader i forbindelse med avmontering og ny montering.